Publicis Groupe Bulgaria се присъединява към международната комуникационна структура Publicis One

Най-голямата специализирана група за маркетингови комуникации в страната – Publicis Groupe Bulgariа, обяви днес присъединяването си към Publicis One, международната комуникационна организация, която обединява под един покрив възможностите и експертизата на всички агенции от Publicis Groupe в близо 50 държави. Групата ще продължи да развива дейностите си под името Publicis One Bulgaria, ръководена от нейния изпълнителен директор и основател Николай Неделчев.

Промяната е част от стратегията на групата да извършва мащабни мултинационални процеси и бизнес трансформация, като прилага новаторски творчески похвати чрез използването на новите технологии. Създадена с фокус върху интересите на всеки клиент, Publicis One прилага един напълно нов подход за разработването на крайни решения за пазара, осъзнавайки едновременната нужда от специализация и интеграция в съвременните маркетингови комуникации.

„Очакваме с нетърпение новите предизвикателства и възможности пред Publicis One в Централна и Източна Европа. Вече не говорим само за комуникации и творчество, а за ниво на експертиза, при което допринасяме за бизнес трансформацията и растежа на нашите клиенти“, каза Миша Лукич, Регионален главен изпълнителен директор на Publicis One за Централна и Източна Европа.

Присъединяването към Publicis One ще затвърди лидерската позиция на местната структура на френската компания в България. Така групата предоставя най-добрите услуги на местно ниво и ще привлича най-ярките таланти, на които ще предлага интересни възможности за кариерно развитие.

„Клиентите имат достъп до най-добрите инструменти, широк кръг от опитни експерти и получават цялостни решения по лесен, гъвкав и ефективен начин. През годините прилагахме този подход и със сътрудничество успяхме да развием и наложим интегрираните маркетингови комуникации в България, запазихме самостоятелността на отделните агенции и гарантирахме очакваната добавена стойност на всеки наш клиент“, сподели Николай Неделчев.

Publicis One Bulgaria обединява осем специализирани звена (MSLGROUP, Saatchi&Saatchi, Publicis Sofia, Leo Burnett, ZenithOptimedia, Publicis Dialog, Publicis Modem, HappyEnd), които работят в областта на връзките с обществеността, рекламата, медийното планиране, промоционален и събитиен маркетинг, интернет и дигитални решения и производство на аудиовизуални продукти. Всеки от тях ще продължи да функционира самостоятелно с цел запазването на интересите на отделните клиенти. От началото на месец юни, Starcom Mediavest – една от водещите агенции за медийно планиране и купуване в света, ще развива дейностите си в страната също като част от Publicis One Bulgaria.

PUB_Logo_One

Виж света от птичи поглед с Huawei P9 на дрон

Флагманът преоткрива красотата на София с невероятни кадри от небето

За първи път в България Huawei P9 ще покаже света около нас по нетрадиционен и различен начин – от дрон. Концепцията на нестандартната кампания с дрон е вдъхновена от лансирания в края на април на българския пазар Huawei P9, който преоткрива смартфон фотографията. Качен във въздуха, P9 представя историята на един млад човек, преминаващ през София с велосипеда си, за да достигне до Витоша. По време на своята разходка, героят „разказва“ за красотата, неповторимите емоции и положителното настроение в най-фините детайли, при това от неочаквана и завладяваща перспектива.

Huawei P9 drone project

Потребителите могат да видят София по нов начин с дрон проекта на Huawei, следейки социалните канали на компанията.

Huawei P9 drone project (3)

Ключът към превъзходните възможности за заснемане на кадри от въздуха се крие в новия Huawei P9. Дизайнът на двойната камера на смартфона, разкриващ напълно способностите на оптичните лещи Leica, продава неповторим почерк и детайлност. Цветната камерата улавя цветовете с яркост, докато монохромната камера е невероятна в постигането на дълбочина и детайли в снимката. Възможностите на P9 изпъкват в по-тъмни условия, тъй като двойната камера гарантира улавянето на повече светлина и постига по-добро качество на изображенията.

Huawei P9 drone project (2)

Huawei P9 съчетава страхотен, гладък дизайн и прецизен детайл с технология – произведение на изкуството – за да може да промени начина, по който виждаме света.

 

Huawei P9 дебютира в България

На ексклузивно събитие ,през април, в PM Club Huawei представи на българския пазар дългоочаквания Huawei P9. Флагманът с двойна камера поставя нов стандарт в смартфон фотографията и е първият, разработен съвместно с легендарната марка Leica. Huawei P9 преоткрива снимките, направени с телефон, придавайки повече светлина и по-добра яснота, за да заснема брилянтни цветни и поразяващи черно-бели изображения в автентичния Leica стил.

Huawei P9 in Bulgaria (2)За доброто настроение на гостите по време на премиерата на P9 в България се погрижиха Мария Силвестър и Любо Киров. Един от вълнуващите моменти беше представянето на пълната версия на новата телевизионна реклама на Huawei P9 с участието на Хенри Кавил и Скарлет Йохансон, глобални посланици на серията Huawei P9. Показвайки събирането на две световни звезди в Шанхай и Холивуд, рекламният клип символизира партньорството между Huawei и Leica и динамичната комбинация от автентични цветове с монохромна детайлност.

cof

Huawei P9 in Bulgaria_Jefferson Zhang&Lubo Kirov

Ключът към превъзходните възможности за заснемане на изображения в новия Huawei P9 е дизайнът на двойната камера, който напълно разкрива способностите на оптичните лещи Leica. Цветната камерата улавя цветовете и придава яркост, докато монохромната камера е невероятна в постигането на дълбочина и детайли в снимката. Възможностите на P9 изпъкват в по-тъмни условия, тъй като двойната камера гарантира улавянето на повече светлина и детайли и постига по-добро качество на изображенията.

Изображенията от новаторската двойна камера оживяват на 5.2-инчовия full HD дисплей. P9 притежава най-новия Kirin 955 чипсет на Huawei и последната версия на Android – Marshmallow 6.0.

Семейството на Huawei P9 съчетава страхотен, гладък дизайн и прецизен детайл с технология – произведение на изкуството – за да може да промени начина, по който виждаме света.

Huawei P9 in Bulgaria

 

MoneyGram и Банка ДСК представят услуга за изпращане на парични преводи директно чрез смартфон в България

Банка ДСК и MoneyGram (NASDAQ:MGI) представиха иновативна международна услуга, която позволява на притежателите на разплащателна сметка в Банка ДСК /България/ по сигурен начин да извършват парични преводи чрез своето мобилно устройство.

С новото мобилно приложение потребители на MoneyGram в чужбина ще имат възможност да извършват парични преводи към клиенти на Банка ДСК, които да бъдат получени сигурно и удобно само в рамките на няколко минути. Клиентите на Банката в България, които използват дигиталните ѝ канали, вече могат да получат мобилно международни трансфери, наредени от всеки един агент на MoneyGram в повече от 200 страни и територии, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, и могат бързо да използват тези средства чрез мобилните си телефони. Също така, с помощта на новото мобилно приложение клиентите на Банка ДСК ще могат да направят парични преводи и от разплащателната си сметка към агенти на MoneyGram по света. Паричните преводи могат да се извършват онлайн и са достъпни за получателя в рамките на няколко минути, в зависимост от работното време на агента и в съответствие с нормативните изисквания.

DSK MoneyGram_Vasil Dimitrov Adrian Spinu

„С представянето на новата мобилна услуга MoneyGram утвърждава своя ангажимент  към българските потребители, предлагайки им удобни и иновативни услуги. Новото дигитално решение отразява дългогодишните цели на компанията да направи паричните преводи по-лесни и по-бързи за клиентите си, които искат да се свържат с най-близките си хора по света.” каза Раду Пожога, Регионален директор на MoneyGram за Балканите. „MoneyGram се гордее с ролята си на компания, даваща възможност на семействата да се разплащат при животозастрашаващи ситуации и спешни случаи, при стартиране на нов бизнес, както и да им помогне при празнуване на специални събития.” добави г-н Пожога.

„Банка ДСК е първата банка в България, която представя подобна мобилна услуга за парични преводи. Стремим се да предлагаме на пазара едно ново и подобрено преживяване, от което клиентите ни имат нужда, когато и където и да се намират – на път или вкъщи. Новата услуга е доказателство за доброто партньорство между MoneyGram и Банка ДСК и най-вече за отношението ни към клиентите.”, каза Васил Димитров, Ръководител отдел Електронно банкиране в Банка ДСК.

DSK MoneyGram Emil Hristov Adrian Spinu_2

Със стартирането на новото приложение Банка ДСК става единствената банка в България, която в момента предлага услугите на MoneyGram „Получаване на превод на гише“, „Получаване на превод на банкомат“, както и мобилна услуга за парични преводи.

Новото мобилно решение е организирано така, че да предоставя превъзходно преживяване на клиентите на Банка ДСК, които използват електронните канали на институцията. Потребители с регистрация за мобилното приложение DSK MoneyGram и ДСК Директ могат да изпращат и получават MoneyGram парични преводи бързо и сигурно, спестявайки си време и усилия. Услугата ще позволи на клиентите да получават MoneyGram транзакции 24 часа в денонощието, директно и по тяхната банкова сметка, използвайки удобството на дистанционното банкиране.

DSK MoneyGram Boyan Stanev Adrian Spinu

Новото мобилно приложение DSK MoneyGram също така предоставя възможност на клиентите да пресметнат дължимите такси между съответните дестинации, да намират адреси и агенти на MoneyGram в различните държави, региони и градове, и да проследяват историята на получените и изпратените от тях парични преводи.

България е един от най-големите получатели на парични преводи в Европа. По данни на Световната банка паричните преводи от чужбина за 2014 г. се равняват общо на $1.7 млрд. (същевременно само $140 млн. са изпратени от България). Най-активни коридори, изпращащи парични преводи към страната, са Турция ($830 млн. за 2014 г.), Испания ($198 млн.), Германия ($113 млн.), САЩ ($97 млн.), Великобритания ($74 млн.), Италия ($72 млн.) и Гърция ($68 млн.).

Vichy представи последната си иновация за зряла кожа, имитираща действието на хормона на младостта

По време на изискано събитие вчера  Лаборатории Vichy представиха найновотопоколение Neovadiol Компенисращ Комплекс. Това е първият крем, чиято формула е способна да компенсира ефектите от менопаузата върху кожата и да я трансформира, благодарение на последните научни открития за ползите от хормона на младостта.

NEOVADIOL_2

По време на събитието д-р Катя Паскова – дерматолог, обясни какви са промените, които настъпват при дами над 50-годишна възраст и как новата формула на френските лаборатории се справя с тях. Представители на VICHY: Мануела Стоилова –  продуктов мениджър и Диана Иванова – трейнър, разказаха повече за тайната на върховата технология.

Manuella_Stoilova_d-r_Katia_Paskova

Пленителната и очарователна актриса Бойка Велкова също се включи в презентацията,  разкривайки своята лична формула за активен и пълноценен живот. Тя сподели с гостите, че грижата за тялото, кожата и духа на една жена трябва да бъде неизменна част от ежедневието й, за да може тя да се чувства комфортно и уверено, независимо от възрастта си.

Boika_Velkova&d-r_Kati_Paskova

Домакините предложиха на присъстващите и ексклузивна сесия с д-р Милена Родригес – психоаналитик. В уединена среща след събитието част от гостите научиха повече за психологическите трансформации при жената по време на менопауза,  зададоха своите въпроси по темата, споделиха личен опит и получиха съвет как да помогнат на близки в този етап от живота или на самите себе си.

VICHY_NEOVADIOL

NEOVADIOL КОМПЕНСИРАЩ КОМПЛЕКС

При създаването на гамата Neovadiol преди 15 години, Vichy се доказва като първата марка за грижа за кожата, лишена от плътност, комфорт, блясък и свежест. С иновативната си формула, представена вчера, марката показа ново поколение продукт, който  компенсира въздействието на менопаузата върху стареенето на кожата, имитирайки  действието на хормона на младостта DHEA.

В допълнение, иновативното решение на Vichy включва и комплекс от  3 активни съставки от последно поколение. Благодарение на Hedione, Hepes и безпрецедентен концентрат от Pro-Xylane, новото поколение NEOVADIOL води до създаването на КОМПЕНСИРАЩ КОМПЛЕКС от съставки, който възстановява кожата на всички нива. Хипоалергенната формула стимулира синтеза на колаген, фибрилин и хиалуронова киселина, възстановява дермо-епидермалната граница и редуцира петната. Добавената реминерализираща термална вода Vichy има способността да защитава епидермиса, засилва клетъчното обновяване и поддържа хидратацията. Кремът има силата да изравнява и запълва бръчките, води до намаляване на тъмните зони и повишава плътността, а комфортът и свежестта се възвръщат.

Кремът се отличава и с изключително си сетивно преживяване. Той е лек, пухкав и с фина текстура. След нанасяне остава кадифено усещане за свежест. Кожата става мека, копринена и хидратирана в дълбочина, а фините бели микро перли придават по-бляскав тен. Със своя деликатен аромат, кремът Neovadiol предизвиква също неповторимо преживяване за всички сетива и усещане за възстановена и здрава кожа.

Реактивиращият Neovadiol с компенсиращ комплекс е вече на пазара и се предлага в два варианта – за нормална до комбинирана и за суха кожа.

Изпълнителната агенция за насърчаване на малки и средни предприятия и Майкрософт България стартират програма „Модерният бизнес“.

Изпълнителната агенция за насърчаване на малки и средни предприятия (ИАНМСП), подпомагана от Майкрософт България, стартират програма „Модерният бизнес“. Тя ще бъде насочена към инвестиране в по-добрата конкурентоспособност, гъвкавост и ефективно управление на бизнеса за малките и средни предприятия (МСП). Кампанията ще продължи до края на юни, 2016 година.

Програма „Модерният бизнес“ ще даде възможност на МСП да се възползват от безплатно внедряване на Office365, обучение на служителите и консултации за ИТ екипите за използване на максималните функционалности на пакета от услуги. В рамките на програмата партньорите ще осигурят достъп на МСП до специализирани бизнес обучения и лекции в подкрепа конкурентоспособността и бизнес планирането, на база установени нужди на МСП в България и в синхрон с политиките на правителството за подкрепа развитието на малките и средни фирми в страната.

Bozhidar Lukarski i Petar Ivanov

С Office365 МСП могат да бъдат мобилни без да се притесняват за най-ценния си ресурс – информацията. Независимо дали работи на бюро или е постоянно в движение, всеки служител ще има бърз и лесен достъп до документите, върху които работи, както и имейл сървър от бизнес клас, достатъчно място за съхранение на данни при високо ниво на сигурност. По този начин дори и най-малките компании могат да бъдат максимално конкурентни и подготвени за съвременния бизнес, без да се увеличават разходите за ИТ и без да мислят за тях.

Moderniqt Biznes

Изпълнителната агенция за насърчаване на малки и средни предприятия (ИАНМСП), съвместно с Майкрософт България, ще направи и серия от срещи с представители на МСП в няколко града, за да ги запознаят с предимствата на програма „Модерният бизнес“. Такива срещи са предвидени да се реализират в София, Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора и Русе.

МСП ще могат да заявят интерес към програмата чрез сайта на ИАНМСП или на www.moderenbiznes.bg до 30 юни 2016 година. На сайта те ще могат да оставят контактите си, за да получат персонализирано предложение спрямо нуждите си, както и да намерят списък с партньори, които работят по програмата.

„В бързо развиващата се бизнес среда ИТ иновациите помагат на малките и средни предприятия да се движат напред, да намаляват разходите и рисковете си и носят конкурентни предимства. Все повече компании се замислят не само за ефективност, но и за сигурност и навременни анализи на данни, които подкрепят вземането на информирани решения. Чрез лесни и достъпни иновативни технологии от Майкрософт, малките и средни предприятия вече могат да приемат бъдещите предизвикателства – да бъдат сигурни онлайн, навсякъде и по всяко време“, коментира г-жа Мариета Захариева, изпълнителен директор на Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия.

Bozhidar Lukarski

„Развитието на съвременния бизнес несъмнено е е свързано с онлайн комуникациите. Бизнесът реално не може да съществува без ИТ решенията и формирането на модерна инфраструктура. Тази закономерност започва да се проявява първо в големите компании, но все повече и по-разумно се установява и в малките и средни предприятия“, заяви г-н Петър Иванов, изпълнителен директор на Майкрософт България.

Black Friday в eMAG на 27 ноември – денят с най-големите намаления на онлайн търговеца през годината

На eMAG.bg ще се проведе за трети път кампанията Black Friday на 27 ноември, петък. По време на своето най-мащабно шопинг събитие, eMAG ще предложи широко разнообразие от продукти с големи намаления.

 

„Подготвяме се за събитието от няколко месеца и ще предоставим на потребителите оферти с отстъпки до 70% на хиляди продукти. От началото на годината повишихме броя на продуктите в еMAG.bg от 55 000 до 180 000, предлагани в момента на сайта. По време на Black Friday нашите клиенти ще имат възможност да открият атрактивни оферти от всички ключови категории: телевизори, смартфони, лаптопи, електроуреди, продукти за лична грижа и козметика, продукти за дома и градината, книги, спортни стоки, детски артикули, мода, авто и много други“, сподели Огнян Лахчев от eMAG.

 

В промоционалната кампания Black Friday на eMAG.bg ще участват и повече от 150 търговци, които предлагат своите продукти през Marketplace програмата на eMAG. За Black Friday те също са подготвили разнообразни оферти.

 

Стотици служители и партньори на eMAG участват в организацията и подготовката на шопинг кампанията. Освен това, тази година eMAG прави инвестиции и разходи от над 4 мил. евро за сървъри и софтуерни подобрения в държавите, в които оперира. По този начин eMAG може да предложи добро онлайн изживяване дори при прогнозирани 200 000 едновременни посетители  на онлайн платформите си (сайта и мобилното приложение) по време на Black Friday. За тазгодишното издание на Black Friday (в България, Румъния и Унгария), eMAG осигури и складово пространство от 55 000 кв. м., площ, която е приблизително равна на 7 футболни игрища. Партньори на eMAG при доставката на поръчки ще бъдат едни от най-големите логистични компании на пазара: Speedy и Econt, като се предвижда доставките от кампанията да се изпълнят в период от 10 дни.

Black Friday v eMAG

За Black Friday на eMAG.bg са подготвени следните наличности  от ключови категории:

 

  •  7 500 бройки телевизора
  • 12 000 бройки мобилни телефона
  • 1 300 бройки хладилника
  • 3 000 бройки лаптопа
  • 50 000 бройки играчки и детски артикули
  • 3 400 бройки парфюма
  • 33 000 бройки книги

Създаден през 2001 г. от румънски предприемачи, eMAG е иноватор в сектора „онлайн търговия“ в Румъния и има силно регионално присъствие в България, Унгария и Полша. За 14 години eMAG инвестира дългосрочно в услуги, които помагат на потребителите да спестяват време и пари. eMAG е място, където всеки може да избере и поръча от богатото разнообразие продукти, независимо къде се намира. Добавена стойност за потребителите носят и услуги, за продукти, предлагани от eMAG, като 30 дни право на връщане, проверка на пратката преди заплащане, различни методи за плащане – при доставка, онлайн и на вноски. eMAG също така разработи и собствено мобилно приложение, позволяващо на потребителите лесен и бърз достъп до офертите. В eMAG.bg сега се предлагат над 180 000 продукта в различни категории – IT, електроника, мобилни, дом и градина, спортни и много други.

„Таланти на бъдещето“ – конкурс за ученици с изявени възможности в точните науки

eMAG, най-големият онлайн търговец в Централна и Източна Европа, стартира първата си мащабна социална инициатива в България – конкурсът „Таланти на бъдещето“. Проектът предвижда да отличи ученици, амбицирани и мотивирани да развият потенциала си в областта на математика и информатика. Общата стойност на наградите, които eMAG ще предостави, е приблизително 20 000 лв. Петима младежи, показали най-добри знания и умения, ще получат специална стипендия от по 3000 лв., за да могат да инвестират в своето образование и развитие, а 15 техни подгласници ще бъдат отличени с таблет.

Talanti na bydesheteto_2

Образователната инициатива „Таланти на бъдещето“, организирана в партньорство със сдружение Holiday Heroes и подкрепяна от платформата с видео уроци по предметите от 1 до 12 кл. – Уча.се, е част от дългосрочната политиката на eMAG в подкрепа на младежи с постижения в точните науки. Инициативата дава възможност на всички ученици в класовете между 7-12 кл. да се съревновават помежду си, като кандидатстването става лесно и удобно на сайта https://holidayheroes.bg/talents/

Всеки ученик трябва да подаде документи, аргументиращи постижения в областта на математиката и/или информатиката и да напише есе като се аргументира защо той/тя заслужава да получи стипендията. За да бъдат допуснати до участие, кандидатите трябва да прикачат задължителените документи, включващи копие от бележник за предходната година, показващ оценките на кандидата по математика и информатика; кратко есе на тема „Защо трябва да получа награда?“; попълнен регистрационен формуляр; препоръка от учител. Допълнително предимство ще е участието на ученика в Уча.се и постижения при работата с видео платформата; дипломи, сертификати и отличия от състезания по математика и информатика; идея или план за бъдещ проект в една от тези области.

Конкурсът „Таланти на бъдещето“ ще се проведе в два етапа. Първият включва събиране на всички кандидатури, като крайният срок за подаването им е 2 ноември 2015 г. В рамките на седмица след това журито ще отличи талантите по предварително представени в сайта на проекта критерии. Най-високо оценените 20 ученици ще бъдат поканени в София на интервю и практическа задача с представителите на журито на 14 ноември 2015 г. Всеки един от първите 5 отличени ученици ще бъде награден със стипендия от eMAG в размер на 3000 лв. Подгласниците също ще получат заслужено признание за таланта си, получавайки таблети от онлайн магазина. Партньорите на инициативата – Уча.се, ще наградят 20-те финалисти с безплатен годишен абонамент до обучителната платформата, а всички кандидати в проекта ще получат едномесечен безплатен абонамент до видео уроците. 

„Основна ценност за eMAG е амбицията и погледът към бъдещето. Затова приемаме за наша отговорност организирането на проекти с ясно изразена социална кауза, насочени към образованието на младите хора. Вярваме, че всяко постижение и умение трябва да бъде оценено високо. Подкрепата към младежи с голям потенциал и находчиви идеи е правилната посока за изграждането на устойчива визия за следващите поколения.“ –  казват от eMAG.

Нестле България и NESCAFÉ 3in1® в неочаквано добра комбинация с десет млади български изпълнители

NESCAFÉ 3in1® и Нестле България не спират да подкрепят българската музика и младите таланти. Тази есен марката стартира изцяло нова музикална кампания, която обещава да донесе на феновете много изненади, несравними емоции, неочаквани срещи и големи награди! На своя сайт NESCAFE.bg, любимата кафе напитка отправя Lip Sync предизвикателство към всички, които имат смелостта да покажат колко са добри.

Nescafe 3in1 Video Music Awards

Lip Sync (липсинк) означава синхронизиране на движението на устните с предварително записани вокали, а Lip Sync манията се появи наскоро и вдъхнови милиони фенове да влязат в кожата на любимите си изпълнители, да имитират движенията им и да се забавляват.

Кампанията ще бъде представена с иновативен рекламен клип в няколко версии, в които най-успешният в момента хип-хоп изпълнител Криско и талантливата млада изпълнителка Дивна влизат в различни роли, изпълнявайки Lip Sync на някои от най-харесваните български парчета.

В кампанията ще видим още поп звездите Прея и VenZy, рапърите Големия, Ndoe и YоungBBYoung, младата изпълнителка Мария Драгнева, хип-хоп квартетът Rudi, Duli, Muden & Kukusheff и световния шампион по beat box Skiller. Освен свежи музикални емоции и страхотни награди, NESCAFÉ 3in1® ще изненада феновете с възможността да видят любимите си изпълнители на живо – в края на ноември звездите ще се съберат за ексклузивен концерт, билети за който ще имат възможност да спечелят участниците в играта. А най-големият късметлия, записал своято Lip Sync видео, избран на томболен принцип, ще се сдобие с чисто нов автомобил MINI с висок клас аудио система.

Divna

NESCAFÉ 3in1® традиционно подкрепя развитието на българската хип-хоп и поп музика и този проект е само началото на завръщането на марката към музикалната концепция – заяви Диана Георгиева, Бранд мениджър на категория кафе напитки в Нестле България. –  „Като лица на кампанията ще се включат както най-актуалните в момента звезди като Криско и Дивна, така и млади изпълнители, които тепърва ще показват и разгръщат таланта си“, добави още тя.

Krisko

Освен с ТВ клип в няколко версии, кампанията ще бъде подкрепена още с кино и Youtube реклама, дигитална комуникация, оригинални BTL активности, както и POS присъствие.

 

В YouTube канала на NESCAFÉ 3in1® ще откриете видео посланията на всички лица на кампанията – http://bit.ly/1KBhzKF.

За още изненади следете също и Facebook страницата на марката – https://www.facebook.com/Nescafe3in1Bulgaria

 

Теди споделя защо иска да прави PR в България и как е избрала Publicis Consultants MSLGROUP за своя летен стаж

Представяме ви и второто ни лятно и мотивирано попълнение в екипа – Теди. Запознайте се с нея и разберете защо желае да работи в България, след като завърши своето образование в Лондон.

image1

Разкажи за себе си в няколко изречения?

Това е може би един от най-омразните ми въпроси, на който никога не знам как да отговоря. Дори смятам, че самият отговор говори много за човека. Аз самата предпочитам да го задавам и да съм от страната на питащия. Интересно ми е да анализирам човека според отговора му. И пак започнах да овъртам и да избягвам отговора. Добре, ако наистина съм приклещена и трябва да кажа нещо, колкото да се води, че съм отговорила – казвам се Теодора, на 21 години от София и бих се описала като една хаотична, но в същото време много подредена личност. В главата ми е пълен хаос, но пък всичко сякаш си стои подредено.

Как дойде в Publicis Consultants MSLGROUP?

Уча в Лондон, PR and Advertising в University of Westminster, но мечтата ми е да се върна в България и да се занимавам с ПР тук. Логично ми се стори да направя един стаж в такава агенция в родния ми град през лятната ваканция, за да придобия представа за бизнеса. Разликата между българския и английския пазар е огромна. За съжаление пазарът в България е много по-малък, следователно клиентите разполагат с много по-малко средства и това променя играта донякъде. От друга страна пък е едно голямо предизвикателство да работиш за клиент, който ти предоставя малък бюджет, но в същото време иска да постигне  добри резултати. Това предполага развиване на едни креативни и същевременно cost-effective идеи. За MSLGROUP бях чула от преподавателите ми в университета и бях приятно изненадана да разбера, че имат представителство и в България. Направих малко проучване и след като се убедих, че това е моето място, веднага кандидатствах за стаж.

 

Разкажи малко повече за образованието си?

Бакалавърската ми програма е 3 годишна. Завърших успешно втората година от обучението си. Радвам се, че курсът ми е така устроен, че да покрива едновременно основни техники и методи в ПР-а , рекламата, журналистиката и комуникациите като цяло. По този начин студентите придобиват необходимата палитра от знания във всяка една от тези професии, които така или иначе се припокриват до голяма степен. Друг важен елемент от обучението ми е практическата му насоченост. Курсът ми е 50% практика, което е много полезно, тъй като, разпределени в групи, разработваме сами проекти по същия начин, както се прави в реалния живот. Преподавателите ни са хора с много опит в тази сфера и често имаме гостуващи лектори, които са хора от бизнеса. Така не само успяваме да научим практически полезни неща, но и успяваме да установим важни контакти, които биха ни били от полза в бъдеще.

 

Какви планове имаш за своето развитие?

Патриотично настроена съм по душа и смятам, че младите хора трябва, дори да не получават образованието си в България, в последствие е добре да се върнат в страната. Не е редно потенциалът на държавата ни да изтича навън, а да се оплакваме, че никой не прави нищо за родината. Разбира се, в чужбина има много възможности, примамливо е, особено за млади хора. Аз лично смятам, че българинът има много потенциал, който би могъл успешно да бъде впрегнат дори в международни проекти. Според мен е хубаво да се търси контакт с чужбина, така че да може да се разработи и разшири българският пазар в сферата на комуникациите. Искам да се върна в България след като завърша образованието си в Лондон и да се опитам да поработя в тази посока.

 

Коя е любимата ти кампания?

Нямам любима кампания. Признавам си, засрамена, че когато заминах за Лондон, в един момент спрях да се интересувам от това какво се случва в България. Четях само новините, колкото да съм в течение с основни неща. Не се стараех да следя рекламите и събитията в България. Достатъчно ми беше, че имах да наваксвам с английските медии. Спомням си, че в началото като отидих там, гледах като индианец когато по време на лекциите ми, преподавателите обсъждаха техни си известни журналисти и кампании. Трябваше ми доста време, за да навляза в нещата. За да не се излагам повече, по-добре неутрално да кажа, че нямам любима кампания и се надявам в най-скоро време да мога гордо да заявя: „Харесвам тази кампания, защото аз лично участвах активно в разработването й“.

 

Кой е любимият ти бранд или клиент, за когото би искала да работиш?

Може би нямам предпочитания. По принцип ми харесва кризисния ПР. Обичам предизвикателствата и биха ми били интересни такъв тип проекти. При равни други условия, смятам че всеки бранд е интересен по собствен начин. Политическият ПР също ми е интересен, много динамични са нещата там, има разнообразие и голяма доза риск.